Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:47:33 MET

On 01.01.2009, Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wroted:

> Niestety, to nie jest takie proste. Je艣li ludzie maj膮 do wyboru
> operatora, kt贸ry ich mo偶e odci膮膰 za co艣, czemu oni w ich w艂asnym
> mniemaniu nie s膮 w 偶aden spos贸b winni, i operatora, kt贸ry nie odetnie,
> wybior膮 tego, kt贸ry nie odetnie.

W wielu miejscach ten wyb贸r nadal jest do艣膰 iluzoryczny, a dzia艂anie
najwi臋kszego podmiotu mog艂oby mie膰 znaczenie dla pozosta艂ych. Mo偶e zreszt膮
najlepiej by艂oby, gdyby kto艣 zacz膮艂 konsekwentnie prawnie 艣ciga膰 takich
domowych rozsy艂aczy spamu (tak, wiem 偶e to SF-F, komu by si臋 chcia艂o
wyci膮ga膰 w tym celu pieni膮dze i wyrzuca膰 w b艂oto). Wtedy by艂aby to ochrona
u偶ytkownika, nie szykanowanie. Bior膮c pod uwag臋 fakt, 偶e zmiany kosztuj膮,
pewnie sko艅czy si臋 tak, 偶e to co jest b臋dzie jeszcze latami trwa艂o. Chyba,
偶e kto艣 wpadnie na pomys艂 regulacji.

Przypomina, owszem.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing