Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:29:22 MET

On Thu, 1 Jan 2009 11:09:37 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

> Bym chyba jaja urwał operatorowi za odcięcie mi portu 25 bez mojej
> zgody. Poza dziećmi neostrady z tej usługi korzystają normalni
> użytkownicy, korzystający z normalnych programów pocztowych.

 Jeśli będzie to opisane w umowie, to już za Twoją zgodą. Jeśli
 do tego operator da możliwość odblokowania portu na żądanie
 użytkownika, to nie widzę w tym żadnego problemu.

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl