Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Patryk Włos <any.user_at_otrs.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:49:24 MET

> są pewne ustalone w umowie zasady, Ty umowe podpisujesz więc je
> akceptujesz
>
> czy gdyby w cenniku pojawiła się opcja "dostęp gwarantowany do punktu
> styku z TPSA/Netią/GTSem" (w zależności od tego, od kogo dany operator
> kupuje łącze w świat) i cena jego wynosiłaby cene standardową razy
> krotność overbookingu (czyli razy 20) to byś z niej skorzystał ?

Nie wiem. Ale chciałbym mieć wybór. I chciałbym być jasno poinformowany,
że taki wybór istnieje - tzn. chciałbym, aby oferta gwarantowana była
prezentowana potencjalnemu klientowi w reklamach itp. równorzędnie do
oferty "ekonomicznej".

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com