Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 15:20:09 MET

On 19.12.2008, Patryk W艂os <any.user@otrs.pl> wroted:

> Nie wiem. Ale chcia艂bym mie膰 wyb贸r. I chcia艂bym by膰 jasno poinformowany,
> 偶e taki wyb贸r istnieje - tzn. chcia艂bym, aby oferta gwarantowana by艂a
> prezentowana potencjalnemu klientowi w reklamach itp. r贸wnorz臋dnie do
> oferty "ekonomicznej".

Przede wszystkim, 偶eby klient wiedzia艂 za co p艂aci. 呕eby m贸g艂 wybra膰 mi臋dzy
艂膮czem 1Mb/s na kt贸rym w wi臋kszo艣ci przypadk贸w cho膰by do sieci opratora
dotrze w okolicach 1Mb/s, a 艂膮czem "5Mb/s" na kt贸rym nominaln膮 przep艂ywno艣膰
zobaczy raz w roku. W 艣rodku wakacji. O czwartej nad ranem.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing