Autor: MM <spam_at_spam.invalid>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:22:36 MET

daniel <no@way.pl> wrote:

> zbierałem się i zbierałem na zakupienie DSL w promocji upload za 1 pln i
> jak się ostatecznie zebrałem to promocja zniknęła ze strony. Obecnie
> obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
> nowym roku.

Dostepnosc wiekszego uploadu (nawet bez promocji) tez bywa zartem.
Probowalem ostatnio zmienic DSL 2000 + upload 512k na 4000 + upload 1M,
ale niestety &tp nie chce moich pieniedzy (BMT - sprzet w tym wezle
nie ma mozliwosci zwiekszenia uploadu, zmiana wymagalaby inwestycji).

DSL 2000 promocja wiosenna + upload 512k, 139 + 49 = 188 zl netto/m-c
DSL 4000 promocja wiosenna + upload 1M, 289 + 249 = 538 zl netto/m-c

Wie ktos moze, jakiego rzedu to inwestycja, ze dodatkowe 350+VAT/m-c od
jednego tylko klienta to za malo? Przypominaja sie dawne czasy, jakies
6 lat temu, 8 miesiecy czekania na przeniesienie SDI - technologie sie
zmieniaja, barwy firmowe tez, ale niemoc wciaz ta sama...