Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:26:51 MET

Patryk Włos wrote:

> Staram się nie kląć - ale czasem trzeba użyć pewnych słów, aby
> zaakcentować pewne negatywne zjawisko (w tym przypadku jest to okradanie
> klientów). Inaczej słowa te nie zostaną zrozumiane.

są pewne ustalone w umowie zasady, Ty umowe podpisujesz więc je
akceptujesz

czy gdyby w cenniku pojawiła się opcja "dostęp gwarantowany do punktu
styku z TPSA/Netią/GTSem" (w zależności od tego, od kogo dany operator
kupuje łącze w świat) i cena jego wynosiłaby cene standardową razy
krotność overbookingu (czyli razy 20) to byś z niej skorzystał ?

--
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/