Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Fri 09 May 2008 - 18:02:36 MET DST
Message-ID: <g01sis$2hao$1@opal.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

>>>> Co nie oznacza, że nie mogą podjąć rzeczowej dyskusji, dlaczego ich
>>>> pracodawcy robią to, co robią.
>>> zeby podjac rzeczawa dyskusje to trzeba miec odrobine merytorycznej
>>> wiedzy...
>> Sugerujesz, że pracownicy ISP takiej wiedzy nie mają?
>
> mam na myśli tych, którzy próbują z nimi dyskutować nie mając pojęcia o
> czymś takim jak overbooking (i ile on powinien wynosić przy łączach dla
> klientów indywidualnych) czy kilkudziesięciu innych rzeczach związanych
> z działalnością ISP

Powinien? Znaczy, że klienta *powinno* się robić w ciula?

-- 
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com
Received on Fri May 9 18:05:23 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 09 May 2008 - 18:40:00 MET DST