>> Niemniej jednak większość (99%?) zwykłych użytkowników w ogóle *nie
>> zdaje sobie sprawy*, że to się wiąże z tym, że oni sprzedają jeden
>> realny megabit wielokrotnie, ale raczej myśli, że ten brak gwarancji
>> wiąże się z różnymi awariami i problemami w sieci, za które operator nie
>> chce za tą cenę brać odpowiedzialności.
>
> ja sobie kompletnie nie zdaje sprawy z tego na czym polega wymiana oleju
> w moim samochodzie. jade do mechanika i on mi to robi
>
> pewnie jakbym chcial to bym sie nauczył, ale nie chce
Ale Ty wiesz, że olej się *w ogóle* wymienia. Taka jest różnica.
-- Zobacz, jak się pracuje w Google: http://pracownik.blogspot.comReceived on Fri May 9 18:05:23 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 09 May 2008 - 18:40:00 MET DST