Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: qrak <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Sat 10 May 2008 - 01:33:38 MET DST

Dnia 09-05-2008 o 18:02:36 Any User <user@any.pl> napisał(a):

> Powinien? Znaczy, że klienta *powinno* się robić w ciula?

Sugerujesz, ze gdyby to bylo oszukiwanie klientow przez telekomy, to
stosowne urzedy by sie za to nie zabraly?

Poza tym, skoro nie pasuje Ci ten net, to jak juz wiele razy bylo
pisane-kup sobie np. Polpaka i tam z tego co kojaze masz CIR 64kb, jak nie
bedzie Cie to satysfakcjonowalo, to popros TP, czy any other operator o
_gwarantowane_ np. 2Mb wlacznie z zagranica itd Jak w PL bedzie to dla
Ciebie za drogie, to znajdz na swiecie takiego operatora, ktory w cenie
Neostrady da Ci to, o co tak tutaj trollujesz. Zycze powodzenia w
szukaniu...

A tak juz na koniec, to moze przestaniesz juz trollowac, bo na
pl.praca.dyskusje nie da sie Ciebie czytac, a tutaj juz kompletnie
wychodzi Twoj "profesjonalizm" i znajomosc sie na rzeczy. Nudzi Ci sie?

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!