Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 10 May 2008 - 06:43:45 MET DST

Any User wrote:

> Powinien? Znaczy, że klienta *powinno* się robić w ciula?

klient ma taką usługe za jaką zapłacił i jaka jest w cenniku

w przypadku specjalnych wymagań jestem w stanie je również spełnić o ile
klient się zgodzi na postawione przeze mnie warunki

niedawno przyszedł do mnie klient, że chciałby usługe na poziomie
DSL8000 ale w tym miejscu nie można DSLa. Ja widząc że klient będzie
oczekiwał odpowiedniej jakości a ja nie będę w stanie zaspokoić jego
potrzeb posiadaną siecią radiową (na której mam użytkowników domowych),
zaproponowałem zestawienie transmisji od lokalizacji klienta do miejsca
gdzie są warunki techniczne na tego DSL8000 (też w zasadzie jego inna
lokalizacja).
Opłata instalacyjna bez problemu pokryje mi koszty wybudowania osobnej
infrastruktury umożliwiającej przesyłanie danych z prędkością ok.30
megabitów, więc w umowie mogę z czystym sumieniem wpisać, że gwarantuje
mu 10megabitów HDX między dwiema jego lokalizacjami.

futszaK