Dnia piątek 09 maja 2008 18:02, Any User napisał(a):
>>>>> Co nie oznacza, że nie mogą podjąć rzeczowej dyskusji, dlaczego ich
>>>>> pracodawcy robią to, co robią.
>>>> zeby podjac rzeczawa dyskusje to trzeba miec odrobine merytorycznej
>>>> wiedzy...
>>> Sugerujesz, że pracownicy ISP takiej wiedzy nie mają?
>>
>> mam na myśli tych, którzy próbują z nimi dyskutować nie mając pojęcia o
>> czymś takim jak overbooking (i ile on powinien wynosić przy łączach dla
>> klientów indywidualnych) czy kilkudziesięciu innych rzeczach związanych
>> z działalnością ISP
>
> Powinien? Znaczy, że klienta *powinno* się robić w ciula?
Różnorakie robienie klientów w ciula w celu maksymalizacji zysków firmy sam
pan proponował na innych grupach. Idź już pan i przestrań trolować. Sio! A
kysz!
-- | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD | | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net | | Vegeta | IMQ devnames: http://tuxpowered.net | `------------------------^------------------------------------------'Received on Sat May 10 00:20:10 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 10 May 2008 - 00:40:01 MET DST