Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 22:47:05 MET

On 30.12.2007, T <t@invalid.invalid> wroted:

> Masz żadne pojęcie o prawie, prawda? Nieuczciwe praktyki podmiotu
> dominującego to zupełnie odrębna kwestia i istnieją już przepisy które
> pozwalają takim praktykom przeciwdziałać.

Łał, ajm soł imprest. Wytłumacz mi tylko, jak się to działo, że przed
Streżyńską jakoś TP robiło co chciało? Przepisy prawa były takie same.

> A gwarancje zatrudnienia "mają duży sens" dla pracowników, prawda wyborco
> PPS-u?
>
> NIE, NIE MA SENSU BO NIE KAŻDY KONSUMENT CHCE ZA NIE PŁACIĆ.

Ej, wyborco Korwina, w ten sposób to _żadna_ regulacja nie ma sensu, bo zawsze
znajdę konsumenta, który nie zechce za nią zapłacić.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>