Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:17:05 MET

Grzegorz Staniak pisze:

> Łał, ajm soł imprest. Wytłumacz mi tylko, jak się to działo, że przed
> Streżyńską jakoś TP robiło co chciało? Przepisy prawa były takie same.

Bo nie były stosowane. Nalezy je więc stosować, przede wszystkim
podzielić TPSA na dwa podmioty, o czym się mówi od lat, a żadnych
realnych działań nie widać. I zrobić to lepiej niż w przypadku PKP.

> Ej, wyborco Korwina, w ten sposób to _żadna_ regulacja nie ma sensu, bo
> zawsze znajdę konsumenta, który nie zechce za nią zapłacić.

Dokładnie, wiekszość regulacji nie ma sensu i służy głównie regulującym
(do zachowania posad).

Na Korwina nigdy nie głosowałem.

--
http://tomasz.insane.pl