Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:02:38 MET

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fl93kp$jf6$1@news.lublin.pl...

> Łał, ajm soł imprest. Wytłumacz mi tylko, jak się to działo, że przed
> Streżyńską jakoś TP robiło co chciało? Przepisy prawa były takie same.

Bez urazy, ale dla mnie nic sie nie zmienilo? Widzisz jakas roznice? TP
placi 100% kar o ktorych trabi sie w mediach?
zmienily sie jakos drastycznie ceny dostepu ? Nic z tych rzeczy, rynek jakos
sie rozwija, predkosci powiedzmy ze nie odbiegaja od tych w zachodnich
krajach, tylko gdzie tu jakas zasluga prezesa UKE? To jest caly czas
ewolucja, a nie rewolucja. Poza Neo bez telefonu, to ja nie widze zmian, a
Muttimo i Netia to najlepszy przyklad na nasza normalizacje rynku z pomoca
UKE...

Wlochaty