aalf@gazeta.pl pisze:
> >> Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
>> Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
>> usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
>> co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
>> wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w
>> określonym czasie.
> upust i kara swoja droga a czarno na bialym
> gwarantowany czas usuniecia awarii 4h
To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).
>
>> A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
>> na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
>> konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
>> miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.
>
> walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
> w kazdym razie nie polecam
Teraz walczą o klientów detalicznych końcowych (czytaj xDSL via TPSA BS)
>
> zobacze jak exatel sie sprawdzi
Boże uchroń.
Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
dostępność i Ci coś zaoferuje.
Pozdrawiam
-- Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa `Given enough eyeballs, all bugs are shallow' Linus' Law, Eric Raymond ---------------------- e-mail jezik+at+arker.pl j+at+openweb.org.pl http http://www.openweb.org.pl/ http://dev.etop.pl/ PGP Public key: http://www.openweb.org.pl/jezik.asc PGP Key server w/ my key: pgp.mit.edu ----------------------Received on Wed Jul 11 17:10:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 Jul 2007 - 17:40:02 MET DST