Re: Netia i SLA

Autor: Jakub K. <jezik_at_arker.plnospa>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 17:06:08 MET DST

aalf@gazeta.pl pisze:
> upust i kara swoja droga a czarno na bialym
> gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).

> walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
> w kazdym razie nie polecam

Teraz walczą o klientów detalicznych końcowych (czytaj xDSL via TPSA BS)

> zobacze jak exatel sie sprawdzi

Boże uchroń.

Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
dostępność i Ci coś zaoferuje.

Pozdrawiam

--
Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa
`Given enough eyeballs, all bugs are shallow'