Re: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl

Autor: Jakub K. <jezik_at_arker.plnospa>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 17:01:29 MET DST

icek pisze:
> mcozio@tlen.pl napisa艂(a):
>>
> ale on ma 20 Mbit za 2k
> to jest 100z艂 za 1 Mbit
>
> taniej nikt nie da przy tym wolumenie
> dodatkowo tp dojdzie 艣wiat艂em..
>
> je艣li nie potrzeba BGP to moim zdaniem 艣wietne rozwi膮zanie

Nie wiem czy TPSA to w og贸le jakiekolwiek rozwi膮zanie. Bior膮c pod uwag臋
cen臋, to raczej chwytanie si臋 brzytwy przez TPSA. Ka偶dy kto ma z TPSA
styczno艣膰 jako ofert臋 detaliczn膮 na ma艂y wolumen, wie, 偶e wszystko leci
po 艣cie偶kach tak przeci膮偶onych, 偶e si臋 w pale nie mie艣ci.

Pytanie, co oznacza dojdzie "艣wiat艂em"? 艢miem w膮tpi膰, aby TPSA mia艂oby
doj艣膰 艣wiat艂em nawet na 20m przy tym wolumenie, gdzie koszt doj艣cia 100m
w niekt贸rych lokalizacjach to >40K PLN.

Og贸lnie, dobrze si臋 zastan贸w zanim podpiszesz umow臋. Sprawd藕 termin ew.
test贸w i rozwi膮zania umowy np. w przeci膮gu 7dni od podpisania bez
konsekwencji. Sprawd藕, czy aby na pewno te "艣wiat艂o" nie jest w
rzeczywisto艣ci latark膮 ciecia w kanciapie w biurowcu obok.

~JK

P.S. Podaj lokalizacj臋 /mo偶e by膰 e-mail/, zobacz臋 czy nie mog臋 Cie u
siebie podpia膰 lub u znajomego jakiego艣.

--
Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa
`Given enough eyeballs, all bugs are shallow'