Re: Netia i SLA

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 18:27:12 MET DST

> To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).
cra 1 h, cua 4h

> Boże uchroń.
? mamy w jednej lokalizacji i jak narazie od 2 lat jest ok

> Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
> dostępność i Ci coś zaoferuje.
mozesz napisac na poczte gazeciana - jak w naglowku

mam widocznosc na komin w pruszkowie i na mariott
odleglosc ok 20km, w poblizu swiatlowody netii
i exatel tez sie zapiera ze cos ma
tp chciala tez metro mi swiatlem dociagnac ale jakos nie wierze
ze im sie to uda