Re: Telwizja internetowa

Autor: Jakub K. <jezik_at_arker.plnospa>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 17:32:48 MET DST

brzy pisze:
> Witam
> Mam w planie zalożenie portalu z telewizja internetową live promującą jedno
> z miasta Polski.
> Problem w tym że nie jestem specjalistą w technologii przesyłu danych i nie
> wiem jakie łacze bedzie potrzebne aby 1000 osób mogło oglądać telewizję
> jakości 350 kbps jednocześnie.
> Pytalem rózne firmy zajmujące sie kolokacją i odpowiedz była zawsze taka
> sama
> 1000 * 350 kbps == 35 000 zł miesiecznie za lacze
> czy jest jakas mozliwośc zeby odniżyc te koszty.
> [...]

1) 1000 na start to raczej dla YouTube Clone trzeba by było planować
/start!/
2) Przyjrzyj się także maszynie, która będzie musiała to obsłużyć. Na
pewno "zwykły" PCet powie Ci po chwili "odejdź i nie wracaj".

Jeszcze raz przeanalizuj sytuację, bo imho (i nie tylko imho, z tego co
widzę w tym wątku), nie podszedłeś do zagadnienia zbyt dobrze.

Pozdrawiam

--
Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa
`Given enough eyeballs, all bugs are shallow'