Re: Netia i SLA

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 21:02:11 MET DST
Message-ID: <f6rck7$gte$1@inews.gazeta.pl>

>> Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
>
> Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
> usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
> co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
> wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w
> określonym czasie.
upust i kara swoja droga a czarno na bialym
gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

> A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
> na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
> konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
> miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
w kazdym razie nie polecam

zobacze jak exatel sie sprawdzi
Received on Sun Jul 8 21:10:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 08 Jul 2007 - 21:40:02 MET DST