Re: Netia i SLA

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_nieeespamuuus.3s.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 20:41:22 MET DST
Message-ID: <f6rb4p$dqb$1@node1.news.atman.pl>

> Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny

Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w określonym
czasie. Od czasu Rewolucji Październikowej nie widziałem jeszcze SLA, w
którym by pisało, że awarie się usunie w ... godzin a jak nie to tow.
Dzierżyński przyjdzie i rozstrzela.

A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

W.
Received on Sun Jul 8 20:45:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 08 Jul 2007 - 21:40:02 MET DST