Re: Netia i SLA

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 10:46:07 MET DST
Message-ID: <f6sskf$ovr$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

On Sun, 08 Jul 2007 21:02:11 +0200, aalf wrote:

>> Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyÂłeÂś marketingowcom, Âże SLA to jest czas
>> usuniĂŞcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowĂŞ - tam pisze, Âże SLA to jest
>> co mo¿esz ¿¹daÌ (najczêœciej upust w nastêpnym abonamencie, o ile o niego
>> wystÂąpisz) od usÂługodawcy jeÂżeli usÂługudawca nie usunie awarii w
>> okreÂślonym czasie.
> upust i kara swoja droga a czarno na bialym
> gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

wtórny analfabetyzm się szerzy

1.Operator gwarantuje usunięcie awarii w ciagu 4h
2.Jeśli nie dotrzyma gwarancji klientowi przysługuje prawo odszkodowania
jeśli o nie wystąpi

> zobacze jak exatel sie sprawdzi

a są zaangażowani w jakieś BSA ?

-- 
futszaK
0601061867
Odkad Fenicjanie wymyslili pieniadze,okazywanie
wdziecznosci stalo sie stosunkowo proste
Received on Mon Jul 9 10:45:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Jul 2007 - 11:40:01 MET DST