On Sun, 08 Jul 2007 21:02:11 +0200, aalf wrote:
>> Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyÂłeÂś marketingowcom, Âże SLA to jest czas
>> usuniĂŞcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowĂŞ - tam pisze, Âże SLA to jest
>> co mo¿esz ¿¹daÌ (najczêœciej upust w nastêpnym abonamencie, o ile o niego
>> wystÂąpisz) od usÂługodawcy jeÂżeli usÂługudawca nie usunie awarii w
>> okreÂślonym czasie.
> upust i kara swoja droga a czarno na bialym
> gwarantowany czas usuniecia awarii 4h
wtĂłrny analfabetyzm siÄ szerzy
1.Operator gwarantuje usuniÄcie awarii w ciagu 4h
2.JeĹli nie dotrzyma gwarancji klientowi przysĹuguje prawo odszkodowania
jeĹli o nie wystÄ
pi
> zobacze jak exatel sie sprawdzi
a sÄ
zaangaĹźowani w jakieĹ BSA ?
-- futszaK 0601061867 Odkad Fenicjanie wymyslili pieniadze,okazywanie wdziecznosci stalo sie stosunkowo prosteReceived on Mon Jul 9 10:45:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Jul 2007 - 11:40:01 MET DST