Telwizja internetowa

Autor: brzy <brzy_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 12:39:35 MET DST

Witam
Mam w planie zalożenie portalu z telewizja internetową live promującą jedno
z miasta Polski.
Problem w tym że nie jestem specjalistą w technologii przesyłu danych i nie
wiem jakie łacze bedzie potrzebne aby 1000 osób mogło oglądać telewizję
jakości 350 kbps jednocześnie.
Pytalem rózne firmy zajmujące sie kolokacją i odpowiedz była zawsze taka
sama
1000 * 350 kbps == 35 000 zł miesiecznie za lacze
czy jest jakas mozliwośc zeby odniżyc te koszty.
Gdy zapytalem w firmach o rozwiazania multicast to w odpowiedzi dostalem
"Jestemy w stanie dostarczyc rozwiazanie w technologi multicast ale calosc
internetu dziala w unicastcie.

Cene obnizyc mozemy poprzez zmniejszenie ilosci jednoczesnych polaczen"

A ja naprawde licze ze bedzie 1000 widzow lub wiecej. :/

Mogłby mi ktos doradzić jak to rozwiązać? bo 35 0000 zł miesiecznie za samo
lacze jednak troche przewyższa moj budżet.

Pozdrawiam
TB