Re: Telwizja internetowa

Autor: T <tomasz_at_insane.invalid>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 22:23:13 MET DST

brzy pisze:

> Witam
> Mam w planie zalo¿enie portalu z telewizja internetow± live promuj±c± jedno
> z miasta Polski.
> Problem w tym ¿e nie jestem specjalist± w technologii przesy³u danych i nie
> wiem jakie ³acze bedzie potrzebne aby 1000 osób mog³o ogl±daæ telewizjê
> jako¶ci 350 kbps jednocze¶nie.
> Pytalem rózne firmy zajmuj±ce sie kolokacj± i odpowiedz by³a zawsze taka
> sama
> 1000 * 350 kbps == 35 000 z³ miesiecznie za lacze
> czy jest jakas mozliwo¶c zeby odni¿yc te koszty.
> [...]

Nadawaj z zagranicy. Po za tym szczerze watpię, żebyś miał 1000
jednoczesnych widzów, a po co płacić za łącze wykorzystane np. z 5%?
Rozejrzyj się za zagraniczną ofertą która pozwoli Ci na zwiększanie
wykupionej przepustowości w ramach potrzeb. A najlepiej by chyba dla
Ciebie było, gdybyś rozliczał się via wygenerowany ruch.

--
http://tomasz.insane.pl