Re: Telwizja internetowa

Autor: sqniC <sqnic_at_NOSPAM.irc.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 13:46:59 MET DST

> Mogłby mi ktos doradzić jak to rozwiązać? bo 35 0000 zł miesiecznie za samo
> lacze jednak troche przewyższa moj budżet.
>
> Pozdrawiam
> TB

Poszukac kolokacji poza granicami naszego pieknego kraju ?:)
Albo podpisac umowe nie wg przepustowosc lacza a wg. wykozystanego
transferu.
Pozatym cena 100 zl / 1 Mbit nawet z kolokacja przy wolumienie 350 Mbit
to imho bardzo drogo.
Moze przy takim przedsiewzieciu zainwestowac we wlasna infrastrukture
telekomunikacyjna i wesprzec sie czesciowo na sieciach manowo-akademickich?

p.
seba