Re: MPLS w TK zrobi Computerland

Autor: Arek <arek_at_bad.us>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 15:29:27 MET

futszaK wrote:

> teraz raczej studenci odbywaja praktyki na zmywaku za pieniadze :>
>
> ostatnio jeden ze znajomych dostal propozycje "pracy" w pewnym duzym
> portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
> po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(

Kurcze a ja siedzę już 3 rok na umowie zleceniu (zero
chorobowego/urlopu) za 2K zł na ręke, sam i prawie 2K userów pod sobą w
sieci, serwery/routery/help desk i coraz poważniej myślę o zmywaku w
Aglii bo chcą mi jeszcze dowalić VoIP-a i cyfrową telewizję z setopami -
zapodał bym zwolnienie szefowi, ale obawiam się, że się jakiś jeszcze
bardziej nisko płatny desperata znajdzie. :)

Pozdrawiam Arek