Re: Dotacje z UNI a lokalni ISP

Autor: Lee <lee23_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 15:10:23 MET

> swego czasu bardzo w radiu maryja namawiali do interesowania sie takimi
> dotacjami

Wiesz ja sie interesowalem tym swego czasu (jakieś 2 lata temu), ale jak
poczytalem co trzeba zrobić, to mi sie odechciało, musiałbym siedzieć chyba
pół roku i robić dokumentację i biznesplan do przedsięwzięcia (budowa sieci
tam gdzie tepsa nie była w stanie dać nawet polpaka, nie mówiąc oneo czy
dslu). Jak policzyłem koszty to wyszlo by mnie to chyba 10 tyś, a i tak
pewności czy dostałbym kase nie było i sobie odpuściłem.
Żeby dostać dotacje czy dopłaty to trzeba by być chyba jakimś chłopem
małorolnym, albo mieć zakład i zatrudniać ze 100 osób zeby 10 mogło sie cały
czas zajmować biurokracją, ta cala UE nie jest dla małych firm.

Lee