Re: MPLS w TK zrobi Computerland

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Tue 13 Feb 2007 - 20:20:40 MET

Użytkownik "Arek" <arek@bad.us> napisał w wiadomości
news:eqkksc$4p4$1@news.task.gda.pl...

> Kurcze a ja siedzę już 3 rok na umowie zleceniu (zero chorobowego/urlopu)
> za 2K zł na ręke, sam i prawie 2K userów pod sobą w sieci,
> serwery/routery/help desk i coraz poważniej myślę o zmywaku w Aglii

Czlowieku, niech szef Ci podpisze rekomendacjie po angielsku, zrob
podstawowe certy i wal na ten zmywak. Jesli masz kulawy angielski to
pozmywasz pol roku, a potem zaczniesz robic to co tutaj, tyle ze za powazna
kase. Jesli masz angielski w paluszku, to nie wiem co Ty tutaj robisz?

>bo chcą mi jeszcze dowalić VoIP-a i cyfrową telewizję z setopami - zapodał
>bym zwolnienie szefowi, ale obawiam się, że się jakiś jeszcze bardziej
>nisko płatny desperata znajdzie. :)

znajdzie sie, o to nie ma sie co martwic.

Wlochaty