Re: MPLS w TK zrobi Computerland

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 19:38:30 MET

On Thu, 08 Feb 2007 17:18:30 +0100, zasiu wrote:

> IdÂą wakacje, peÂłno studentĂłw bĂŞdzie chciaÂło praktyki zrobiĂŚ ;)

teraz raczej studenci odbywaja praktyki na zmywaku za pieniadze :>

ostatnio jeden ze znajomych dostal propozycje "pracy" w pewnym duzym
portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(

jak slysze o takich zarobkach W MIASTACH to wole siedziec na tym swoim
zadupiu, kleic urynaneta na sprzecie marki "tanszego nie bylo" i
utrzymywac dzieki temu w miare sensowny poziom zycia

--
futszaK
0601061867