Re: Dotacje z UNI a lokalni ISP

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 16:04:29 MET

tak czytam i czytam...
a że mam ciezki dzien..

złożyłem 4 wnioski
2 pierwsze - to była nauka, of corz odpadłem
3ci - doszedłem do "finału"
niestety, program miał tylko 20mln zł i dla mnie kasy zabrakło
4 ty było ok

ale do brzegu:
pierwsze 2 wnioski, to było pół roku pracy, nauki
no, może 9 miesięcy..
nie wydałem na to ani jednej złotówki - nie wyobrazam sobie, by ktoś
napisał wniosek na potrzeby mojej firmy lepiej niż ja sam..
4 wniosek pisałem 3 tygodnie, robiąc dosyc dużo podłączeń w tym czasie i
spedzając 2 weekendy na żaglach :)

bez przesady, jak ktoś chce, to to zrobi..

moja wskazówka
przed korzystaniem z programu, popatrzeć na info ile kasy zostało jeszcze :)
jeśli mniej niż 40 mln nie warto się nawet brać :)

--
pozdros
icek