GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Krystek <krystek-news_at_pl.space.mailbox>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:40:19 MET

Witam.

Mam takie pytanie odnośnie jakości usług oferowanych przez Internet
Partners i jakości obsługi klientów sieci korzystających z ich łącz. Mój
dostawca korzysta z łącz IPartners. W ostatnim tygodniu dwa razy
zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
pakietów i lagi były ogromne (odpowiedzi w dziesiątkach tysięcy
milisekund). Znajomi z różnych części kraju robili traceroute do
końcówki mojej sieci i na tych samych adresach w sieci znikały pakiety.
pisałem do Supportu GTS i oczywiście odpisali, że u nich jest wszystko
OK-ej, że urządzenia sieciowe działają poprawnie i w ogóle jest super.
Dlatego pragnę spytać czy w ostatnim czasie obserwowaliście jakieś
awarie, usterki w pracy łącz z GTS i jaka macie opinię na temat obsługi.
Oni nie chwalą się tak jak TP na Komunikatach o awariach, więc chciałbym
po prostu zweryfikować czy rzeczywiście jest tak dobrze u nich jak
piszą. Zaczynam żałować, że mój provider zrezygnował z łącz ATMAN-a.

Pozdrawiam,

Krystian