Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 23:21:25 MET
Message-ID: <ej86ph$fm7$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2006-11-11 20:40, Użytkownik Krystek napisał:
> W ostatnim tygodniu dwa razy
> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
> pakietów i lagi były ogromne

Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
łącze).
Ping ICMP jak i TCP do kolejnych hostów, pokazuje straty pakietów i ping
> 300ms na węzłach GTS. Dodam, że do hosta docelowego również ping
wynosi ponad 300ms i również są straty.
Po zgłoszeniu do helpdesku ich, potwierdzają zazwyczaj problemy i
starają się je usuwać.

Ostatnia zarejestrowana przeze mnie awaria z 3-4 listopada.
Wówczas ping wyglądał tak (wycinek):
#v+
                                                   Loss% Snt Last
Avg Best Wrst StDev
...
 5. taro-wawa1-at-1-2-0-35.net.ipartners.pl 0.0% 174 10.3
12.2 5.5 202.9 24.1
 6. plwaw3-so-5-0-0-0.net.ipartners.pl 56.6% 174 217.9
225.3 200.7 409.9 32.4
 7. 217.6.48.137 0.0% 174 201.1
227.1 197.3 427.2 33.2
#v-
W tym samym czasie host docelowy miał opóźnienia właśnie ponad 300ms.

Jacek
Received on Sun Nov 12 23:25:09 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Nov 2006 - 23:40:01 MET