Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 01:19:03 MET
Message-ID: <ej5p9r$1mno$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użyszkodnik Krystek napisał:
> Witam.
> Mam takie pytanie odnośnie jakości usług oferowanych przez Internet
> Partners i jakości obsługi klientów sieci korzystających z ich łącz.

Generalnie w GTS nie ma się czego przyczepić, ostatnio zdarzyła im się
idiotyczna wpadka na naszym punkcie styku, ale to naprawdę rzadkość.

Pytasz o jakość obsługi klientów sieci korzystających z ich łącz. A co ma
piernik do wiatraka? Jak ktos kupi dajmy na to 4 Mb/s do zasilania osiedówki
na 500 użuszkodników, to nie będzie to dobrze działać, a winnym nie będzie
dostawca łącza. Nie wyobrażam sobie, żebym odpowiadał za jakość obsługi
klientów detalicznych zapiętych w osiedlówkach korzystających z naszych
łącz, mimo, że staram się włascicieli tych osiedlówek odrobinę dyscyplinować
i jak im się łącze regularnie zaczyna nasycać, to proponuję renegocjację
kontraktu na podwyższenie przepływności.

-- 
TOM
ORG-PGiw1-RIPE
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,
bez nich nie działa żadna kolej, bezsilne są lokomotywy.
Received on Sun Nov 12 01:20:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Nov 2006 - 01:40:01 MET