Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Daniel <dannet_at_delete.poczta.fm>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:45:36 MET
Message-ID: <ej598t$8eg$1@news.trustnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Krystek wrote:
> Witam.
>
> Mam takie pytanie odnośnie jakości usług oferowanych przez Internet
> Partners i jakości obsługi klientów sieci korzystających z ich łącz. Mój
> dostawca korzysta z łącz IPartners. W ostatnim tygodniu dwa razy
> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
> pakietów i lagi były ogromne (odpowiedzi w dziesiątkach tysięcy
> milisekund). Znajomi z różnych części kraju robili traceroute do
> końcówki mojej sieci i na tych samych adresach w sieci znikały pakiety.
> pisałem do Supportu GTS i oczywiście odpisali, że u nich jest wszystko
> OK-ej, że urządzenia sieciowe działają poprawnie i w ogóle jest super.
> Dlatego pragnę spytać czy w ostatnim czasie obserwowaliście jakieś
> awarie, usterki w pracy łącz z GTS i jaka macie opinię na temat obsługi.
> Oni nie chwalą się tak jak TP na Komunikatach o awariach, więc chciałbym
> po prostu zweryfikować czy rzeczywiście jest tak dobrze u nich jak
> piszą. Zaczynam żałować, że mój provider zrezygnował z łącz ATMAN-a.

Generalnie wszelkie info o większych awariach i pracach planowanych
można znaleźć na ich stronie.
Odnośnie jakości usług to zdarzają im się mniejsze i większe wpadki, ale
ja jestem zadowolony. Od pewnego czasu nawet dzwonią, że coś nie działa itd.

Pozdrawiam
Daniel
Received on Sat Nov 11 20:50:09 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 11 Nov 2006 - 21:40:01 MET