Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 22:13:24 MET

Krystek napisał(a):
> Witam.
>
> Mam takie pytanie odnośnie jakości usług oferowanych przez Internet
> Partners i jakości obsługi klientów sieci korzystających z ich łącz. Mój
> dostawca korzysta z łącz IPartners. W ostatnim tygodniu dwa razy
> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość

co znaczy znikały pakiety ? straty ? może po prostu routery nie
odpowiadały na pingi, ale reszta śmigała ... ?

jeżeli wogóle były przerwy to możliwe przyczyny:

1. przeciążone łącze Twojego "dostawcy"
2. jeżeli ma bgp, to może jego router bgp coś szalał i trasy się
rozgłaszały niepoprawnie.

napisz cos więcej, bo to może nie być problem samego gts, ale twojego
dostawcy. masz więcej łącz ? bgp ? kto jest dostawcą? jak się objawiały
problemy ? nie masz zapchanego maksymalnie łacza itp ?

wojtek