Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy

Autor: Piotr Suchowski <piotr_at_tu.wklej.moje.nazwisko.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 10:42:10 MET DST

Wojciech Puchar napisał(a):
> Podsumowując. oni są niewinni bo to ta lista ma mnie wpisanego a oni tylko z
> niej korzystają.
> To tak jakbym ja go zastrzelił i powiedział że kula jest winny bo go zabiła.

Rozumiem że chciałbyś by to WP napisało do habeas prośbę o wykreślenie twojej numeracji z blacklisty ?
A może by zapobiec takim problemom w przyszłości powinni sami postawić na Twoim rtr smtp-proxy ? Oczywiście gratis i za Twoim
łaskawym przyzwoleniem ? Kolego, Twoja numeracja to się nią opiekuj, a nie zwalaj winę na wp. Zresztą temat chyba bardziej
nadaje się na mordplik.

--
                             ,,,
                            (o o)