Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 11:21:31 MET DST

Piotr Suchowski <piotr@tu.wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:

> Rozumiem że chciałbyś by to WP napisało do habeas prośbę o wykreślenie twojej numeracji z blacklisty ?

chciałbym żeby ktokolwiek co prowadzi takie listy, nim kogoś dopisze to
najpierw kontaktował się z administratorem (czyli mną w tym przypadku) w
celu wyjaśnienia sprawy a nie dopisywał nic nie mówiąc. DOpiero jesli nie
byłoby żadnej odpowiedzi to można wpisywać.

A ode mnie odpowiedź by była. Do tego do dziś nie wiem CZEMU jestem tam
wpisany a na stronie habeasa nie ma żadnego (nie znalazłem) automatu do
uzyskania tej informacji. Ich support nie odpowiada.

a antyspama to ja nie potrzebuje bo mam spamassassina i działa mi świetnie.
i jest bezpłatny.