Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy

Autor: Asmodeusz <chrisw_at_naspam.asmodeusz.prv.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 12:37:30 MET DST

Piotr Suchowski wrote:

> Rozumiem że chciałbyś by to WP napisało do habeas prośbę o wykreślenie twojej numeracji z blacklisty ?
> A może by zapobiec takim problemom w przyszłości powinni sami postawić na Twoim rtr smtp-proxy ? Oczywiście gratis i za Twoim
> łaskawym przyzwoleniem ? Kolego, Twoja numeracja to się nią opiekuj, a nie zwalaj winę na wp. Zresztą temat chyba bardziej
> nadaje się na mordplik.

Wystarczyłoby żeby ktoś w WP potrafił poprawnie skonfigurować sobie
serwer i odpowiednio dobrał rble z jakich korzysta.
Przez poprawną konfigurację rozumiem to co już ktoś napisał w poprzednim
wątku: jeśli już koniecznie chcą korzystać z bzdurnego brla to niech
przynajmniej najpierw przepuszczą autoryzowane a później odrzucają rble.
Chyba im się kolejność po prostu pomyliła i na sam początek regułek
wrzucili sprawdzanie konfiguracji rbli.
A taka konfiguracja świadczy negatywnie o kompetencjach admina WP.