PARANOJA Z WP - ciąg dalszy

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 10:23:52 MET DST

Wczoraj zadzwoniłem do tych łaskawców. Po ponad 20 minutowej rozmowie w
której człowiek powiedział że wszystko wyjaśni i dziś wyśle maila - co
wysłał.. Przypominam że prosiłem go o URL do sprawdzenia czemu jestem na tej
liście. OTO CYTUJE odpowiedź:

------
Problem dotyczy czarnej listy HABEAS, kotra zarzadzana jest przez
organizacje HABEAS http://habeas.com/en-US/Receivers_SenderIndex.php
Lista HABEAS nie jest lista WP, my z niej tylko korzystamy.

Jezeli numer sieci zostal dopisany do czarnej listy HABEAS, to oznacza,
ze wszystkie wiadomosci przychodzace z tej sieci sa traktowane
jak SPAM i odrzucane. Prawdopodobnie jakis Uzytkownik z tej domeny
wyslal spam, badz konfiguracja serwera umozliwia przechodzenie przez
niego SPAM'u i zablokowana zostala cala domena.
Nasz serwer korzysta z tej listy i dlatego wiadomosci
z Panstwa domeny nie sa przyjmowane. Prosze poinformowac o tym fakcie
administratora sieci(uslugodawce internetowego), najlepiej przekazujac
powyzszy zwrot/komunikat bledu. Niezbedna jest jego interwencja w celu
usuniecia adresu sieci z czarnej listy HABEAS. W przeciwnm razie nie
bedzie mozliwosci wysylania wiadomosci do WP i wielu innych serwerow
przestrzegajacych regul polityki anty-spamowej.

Kontakt mail'owy z HABEAS - support@habeas.com

Jesli sa Panstwo Uzytkownikami Neostrady lub innych sieci,
w ktorych adres IP przydzielany jest dynamicznie (za kazdym
polaczeniem do internetu jest inny), to wystarczy zrerstartowac
modem.
-------

Podsumowując. oni są niewinni bo to ta lista ma mnie wpisanego a oni tylko z
niej korzystają.

To tak jakbym ja go zastrzelił i powiedział że kula jest winny bo go zabiła.

dokładnie taki sam (z automatu) mail dostałem poprzednio. co do słowa bo to
gotowy wzór.