Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Jacek M. <news2_at_uSuNtOyantar.net>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 14:00:37 MET

W odpowiedzi na <news:do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> popełnione przez
Mateusz Swatek:

> informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
> informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie
> padal snieg ? informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za
> maly margines ? (podanie terminu zmiany anten/linku)
> informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po
> dachu (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od
> supportu Crowleya jak zglosil problemy o 1 w nocy)

Dzięki za odpowiedź. Udzielałem takich informacji w tamtym czasie z taką
częstotliwością, że nie miałem możliwości położyć słuchawki na widełkach.
Zapewne warto byłoby w przyszłości tak zmodyfikować pracę numeru infolinii,
by po dodzwonieniu się była automatyczna informacja o trwających
utrudnieniach / awariach, choć z drugiej strony - sytuacja podobnego
obciążenia infolinii to naprawdę rzadkość (drugi raz w ciągu 3 - 4 lat).

--
Pozdrawiam, J. Maślanka