Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Gerard <gerard_at_no.ipi.spam.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 17:17:40 MET DST

> Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
> (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
> się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

W którym miejscu składnie się tłumaczy?

"... to znaczyyyy, po to żeby skompletować całyyy, jak by całyyy całyyy
komplet dokumentów, yyy żeby przyspieszyć obieg tych dokumentów..."

Na siłe próbujesz być przekorny!!! Ale faktycznie są takie typy na świecie
co zawsze wszystko negują i myślą, że to ich dowartościowywuje....

Pzdr.
G. Sz.