Adam Szendzielorz <adam-nospam@no-spam-progreso-no.spam-pl> wrote:
>> Próba nakłonienia klienta na zmianę rejestratora. Jak klient
>> wypełni papiery i wyśle, to... śmierć frajerom. Czy to już
>> jest nieuczciwa praktyka? Bo ja wiem? Nic nie ukrywają, jeśli
>> dobrze widzę.
> Posluchaj nagrania, zmienisz zdanie :-)
Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
(co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.
Ale jeśli gość widzi, to do UOKiK, niech ocenią, czy te działania
są do zakwestionowania.
p.
-- Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master. -- Commissioner Pravin Lal http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)Received on Mon Apr 25 17:05:25 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Apr 2005 - 17:40:07 MET DST