Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Adam Szendzielorz <adam-nospam_at_no-spam-progreso-no.spam-pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 17:17:21 MET DST

Witam,

> Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
> (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
> się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

- dlaczego panstwo mi przyslali fakture ?
- po to zeby skompletowac caly komplet dokumentow i zeby
przyspieszyc obieg tych dokumentow
[...]
- ...mamy przyjemnosc panstwa firme tutaj obslugiwac

Jezeli firma oklamuje w ten sposob dopiero potencjalnych
klientow, to co bedzie dalej ? To IMO jest problem polskiego
internetu, stad moj post ktory ma na celu wylacznie uczulenie
klientow na te firme. Nie mam zamiaru z nimi wiecej walczyc,
bo to ani moja sprawa, ani moja konkurencja, wiec dla mnie
EOT, powiedzialem, co wiedzialem i kropka. :)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301