Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 19:15:08 MET DST

Gerard <gerard@no.ipi.spam.pl> wrote:
> W którym miejscu składnie się tłumaczy?
> "... to znaczyyyy, po to żeby skompletować całyyy, jak by całyyy całyyy
> komplet dokumentów, yyy żeby przyspieszyć obieg tych dokumentów..."

Nie chce mi się słuchać drugi raz, bo słabo nagrane, ale nie odniosłem
wrażenia, żeby się jąkał. Zdawał się być dość kompetentny i uprzejmy,
a także próbował jakoś pomóc dzwoniącemu, na tyle, na ile mógł. Znacznie
gorsze wrażenie wywarł na mnie dzwoniący właśnie. YMMV.

> Na siłe próbujesz być przekorny!!! Ale faktycznie są takie typy na świecie
> co zawsze wszystko negują i myślą, że to ich dowartościowywuje....

Jak masz coś do powiedzenia, to pisz, a jak nie, to siedź cicho.
Takie zaczepki już od dawna mnie nie ruszają.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)