Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 17:29:57 MET DST

Piotr KUCHARSKI wrote:

> Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
> (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
> się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

jedna z moich pierwszych mysli przy sluchaniu tego zapisu
bylo stwierdzenie 'nawet klamca, a moze szczegolnie klamca,
powinien zatrudniac lepszych "konsultantow"'.

jesli sie sprawy potocza jak nalezy, moze z Lerkins Group zrobi
sie Lerkins Grób. chociaz nie zdziwiloby mnie calkowicie
gdyby dostali od NASK 'pouczenie'.

swoja droga doceniam ze ktos sie postaral nagrac ta ciekawa
rozmowe, niemniej po wytezonym wsluchiwaniu sie jednak nie widze
dla autora nagrania szans na profesjonalna prace w branzy dzwiekowej.

--
New World Folder.