Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Waldek Godel <nospam_at_orangegsm.info>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 14:08:50 MET

Dnia 20 Jan 2005 12:51:58 GMT, Andrzej Bursztynski napisał(a):

> Nie, Ty nic nie rozumiesz skoro porównujesz kwestię VAT z kwestią przeliczania
> ceny jednego grama. Tylko tyle.

Ależ wręcz przeciwnie - wykazuje niekorzystność podawania cen netto dla
klientów poprzez reductio ab absurdum.

> Słuchaj - jak już ten sklep zrobisz to daj nam znać, dobrze? -)

Nie chce mi się - patrz wyżej. Skoro rozgraniczasz dwie rodzaje sprzedaży,
zrób to solidnie, w przeciwnym przypadku tworzyłbyś prawo o jakości prawa
obecnego sejmu, poprzednich również.

> Mówimy o konkretnym rozporządzeniu wykonawczym do ustawy, o czym w swej
> łaskawości zapomniałeś wspomnieć. Jak wskażesz mi rozporządzenie do ustawy,
> które dotyczy handlu internetowego - to będzie inna rozmowa.

A dlaczego ma być oddzielne? Masz jakieś wsparcie?

Rozumiem, że znasz oddzielne uregulowania zakazujące rozpowszechniania w
internecie pornografii dziecięcej, narkotyków oraz utworów audiowizualnych
z naruszeniem praw autorskich?
Jak wywieszę na stronie www twoje nazwisko w otoczeniu sporej kolekcji słów
uważanych powszechnie za obraźliwie, to będziesz szukał
ustawy/rozporządzenia zabraniającego robić tego W INTERNECIE???

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu