Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 14:01:27 MET

Waldek Godel wrote:
> Proszę, tu masz stosowną ustawę:
> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1204.htm
> Proszę, wskaż wyłączenie ogólnych ustaw w zakresie podawania informacji o
> towarach.

> Jak widać, ustawa wyraźnie dokonuje modyfikacji niektórych
> przepisów, w celu dostosowania ich do specyfiki handlu drogą elektroniczną.

I co z tego?

> Zapewne twoje poglądy są słuszne i ustawa wtedy wyłącza handel w internecie
> spod przepisów które podałem wcześniej, i tylko ja, głupia cipa, nie umiem
> ich znaleźć, ale to nie jest problem bo przecież zaraz wskażesz to miejsce
> którego szukamy, na co niecierpliwie czekam.

Widzisz, problem jest w tym że nawet nie przeczytałeś tego, co przytaczasz.
W/wym ustawa ani nie wyłącza ani nie narzuca w żaden sposób obowiązku podawania
cen brutto, jedyny zapis to artykuł 9 o informacji handlowej. A rozporządzenie,
do którego sam się odwołałeś dotyczy _miejsca_. Jeśli ktoś pójdzie do siedziby
firmy, w której prowadzona jest określona rozporządzeniem działalnośc usługowa
- to zaiste ma prawo spodziewać się podania cen brutto.

Byłeś w home.pl i nie chcieli Ci powiedzieć ile masz brutto zapłacić? To
znaczy, że złamali parę innych ustaw nieprawidłowo wystawiając fakturę.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-