Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Waldek Godel <nospam_at_orangegsm.info>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 14:16:26 MET

Dnia 20 Jan 2005 13:01:27 GMT, Andrzej Bursztynski napisał(a):

> Widzisz, problem jest w tym że nawet nie przeczytałeś tego, co przytaczasz.
> W/wym ustawa ani nie wyłącza ani nie narzuca w żaden sposób obowiązku podawania
> cen brutto, jedyny zapis to artykuł 9 o informacji handlowej. A rozporządzenie,
> do którego sam się odwołałeś dotyczy _miejsca_. Jeśli ktoś pójdzie do siedziby
> firmy, w której prowadzona jest określona rozporządzeniem działalnośc usługowa
> - to zaiste ma prawo spodziewać się podania cen brutto.

Skoro strona internetowa nie jest MIEJSCEM sprzedaży, to pozostaje zaledwie
reklamą. W reklamach również należy podawać ceny brutto i są na to
odpowiednie paragrafy, których już mi się nie chce przytaczać, bo to nie ma
sensu w tym miejscu. Zauważ tylko łaskawie, że już w topicu masz poważną
podpowiedź - firmy telekomunikacyjne, mimo tabunu radców prawnych i
adwokatów dostały po łapkach i wszędzie (również w internecie) publikują
ceny BRUTTO, dołączając czasem również cenę netto.
Przyjdzie kolej również na inne firmy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu