Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 13:51:58 MET

Waldek Godel wrote:

> Rozumiem, że jesteś z tych co rozróżniają jedną sprzedaż detaliczną od
> drugiej? To ja w takim razie poproszę ścisłe rozróżnienie jednej sprzedaży
> od drugiej - definicję dającą się jasno zapisać w ustawie/rozporządzeniu,
> no i jeszcze stosowne rozporządzenie.

Nie, Ty nic nie rozumiesz skoro porównujesz kwestię VAT z kwestią przeliczania
ceny jednego grama. Tylko tyle.

[..]
> - zrobię sobie sklep internetowy w postaci setki kamer w prawdziwym
> sklepie, i robota który będzie ściągał towary fizycznie z półki i kładł je
> do fizycznego koszyka. Sprzedaż będzie jak najbardziej nieelektroniczna, a
> jedynie obecność klienta w sklepie - jakie ceny mam podać wg. Twoich
> teorii>

Słuchaj - jak już ten sklep zrobisz to daj nam znać, dobrze? -)

> Proszę, wskaż wyłączenie ogólnych ustaw w zakresie podawania informacji o
> towarach. Jak widać, ustawa wyraźnie dokonuje modyfikacji niektórych
> przepisów, w celu dostosowania ich do specyfiki handlu drogą elektroniczną.
> Zapewne twoje poglądy są słuszne i ustawa wtedy wyłącza handel w internecie
> spod przepisów które podałem wcześniej, i tylko ja, głupia cipa, nie umiem
> ich znaleźć, ale to nie jest problem bo przecież zaraz wskażesz to miejsce
> którego szukamy, na co niecierpliwie czekam.

Mówimy o konkretnym rozporządzeniu wykonawczym do ustawy, o czym w swej
łaskawości zapomniałeś wspomnieć. Jak wskażesz mi rozporządzenie do ustawy,
które dotyczy handlu internetowego - to będzie inna rozmowa.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-