Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 14:52:41 MET

Waldek Godel wrote:
> Ależ wręcz przeciwnie - wykazuje niekorzystność podawania cen netto dla
> klientów poprzez reductio ab absurdum.

Niestety nic nie wykazujesz, bo przykład jest mało trafiony.

> Nie chce mi się - patrz wyżej. Skoro rozgraniczasz dwie rodzaje sprzedaży,
> zrób to solidnie, w przeciwnym przypadku tworzyłbyś prawo o jakości prawa
> obecnego sejmu, poprzednich również.

Ja po prostu analizuję rozporządzenie, na które się powołałeś. I tak
jest w swoim małym rozumku odbieram. Natomiast Ty po raz kolejny używasz
argumentów co najmniej nie na miejscu.

> A dlaczego ma być oddzielne? Masz jakieś wsparcie?

Może podkręcić jasność wypowiedzi?

> Rozumiem, że znasz oddzielne uregulowania zakazujące rozpowszechniania w
> internecie pornografii dziecięcej, narkotyków oraz utworów audiowizualnych
> z naruszeniem praw autorskich?
> Jak wywieszę na stronie www twoje nazwisko w otoczeniu sporej kolekcji słów
> uważanych powszechnie za obraźliwie, to będziesz szukał
> ustawy/rozporządzenia zabraniającego robić tego W INTERNECIE???

Sprowadzanie do absurdu nie jest żadną metoda dowodzenia. Wskazałeś konkretne
ustawy i rozporządzenia, z rozporządzenia wynika obowiązek dla "miejsca
sprzedaży", z ustawy nie. Wskaż mi konkretny artykuł/paragraf by temu
zaprzeczyć bo Twoje kwieciste argumenty mają się jak pięść do nosa póki co.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-