Re: TP SA Nowa oferta

Autor: ainek <ainek_at_aine.com>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 21:06:56 MET DST

Użytkownik "szymon" <_._@wsm.wielun.pl> napisał w wiadomości
news:cko9jj$oli$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I tak lepszy taki LB niż żaden. A te hosty były z adresami publicznymi czy
> po translacji?

Wg. mnie jednak lepszy zaden LB niz taki
Jak np. skonfigurujesz traffic-shape do takiego lacza ?
pasmo maxymalne = 2 Mbit czy Nx2Mbit ?
(tu mozna teoretyzowac w obydwu kierunkach)
juz wole samemu to sobie poukladac i leciec na nat....

Lepiej gdy ustawiam wiecej kolejek na wiecej iterf. - i puszczam ssaczy
jednym, reszte drugim (trzecim...)
Pozatym zakladajac ze i tak nie dostajesz pelnych 2Mbit - nie masz przeciez
250,0 kb/sek nonstop
tylko waha sie to od 220-240, gdy pomnozysz to przez 4 (polpaki) - masz
wahania 880kb/sek - 960kb/sek
wiec tu juz im mozesz zarzucic ze lacze nie chodzi tak jak trzeba...
Pozatym ladnie, gdy user sieci widzi, ze jak zapusci np. jakis krotki
programik, to sciaga mu sie np. 500-700kb/sek
(no chyba ze idziesz najmniejsza linia oporu, korzystasz z gotowych skryptow
zamiast napisac swoje i tniesz po rowno kazdemu)

Uwierz mi ze lepiej miec lacze w jednym (prawdziwym) kawalku niz w kilku -
lub w "pseudocalym" kawalku...

No chyba ze TPSA zaskoczy nas super cena ATM....
Generalnie i tak netii nie pobije ( proponowala nam 10Mbit swiatlem za
12k/miesiac + instalka 1zl --> umowa na rok)
narazie jednak bierzemy 8Mbit nie swiatlem -> 800PLN/1Mbit , LB per packet,
czas nieokreslony, instalka 1PLN

                                pozdro Ainek